senzory
Dopravní sčítač
Zjednodušená nízkonákladová varianta dopravního klasifikátoru, která umožňuje prosté sčítání počtu vozidel. Jeho využití je primárně v centrech měst, kde se nevyžaduje klasifikace, či na vjezdu do parkovacích ploch, které jsou stavebně vymezené, tj. např. středovým ostrůvkem či obrubníky. Také jej lze použít jako spouštěč (trigger) pro návazné systémy, např. fotopasti.
Specifikace
ŽIVOTNOST
bateriově napájený senzor má životnost až 5let. Životnost se odvíjí od frekvence vysílání a intenzity dopravy, především dle výskytu dopravních kolon.
ROZMĚRY
válec 100×130 mm
INSTALACE
senzor se instaluje pomocí jádrového vývrtu do hloubky 150 mm, provedeného ve středové ose jízdního pruhu mimo jízdní dráhu kol vozidel, takže nepoškozuje vozovku.
KOMUNIKACE
senzor je schopen komunikovat různými IoT sítěmi, tj. LoRa, SIGFOX či IQRF. Dle limitů dané sítě poskytuje informace do cloudového prostředí.
DETEKCE
senzor je magnetometrem, tj. senzorem změny geomagnetického pole způsobené průjezdem vozidla.
NAPÁJENÍ
senzor je bateriově napájen a nevyžaduje připojení k elektrické síti.
Vše najdete na jednom místě
Veškeré údaje jsou dostupné on-line v přehledném prostředí. Díky tomu lze s daty efektivně pracovat a využívat je v praxi.
Mobilní aplikace aneb stačí načíst QR kód
K dispozici je mobilní aplikace ve které jednoduchým naskenováním QR kódu získejte informace o jednotlivých senzorech.
Stačí načíst QR kód
Každý detektor je registrován unikátním QR kódem, který instalační četa načte pomocí registrační mobilní aplikace v místě instalace. Tím dojde k automatické registraci senzorického prvku s jeho ID, GPS polohou a časem instalace. Samotná aplikace navíc nabízí provést instalaci podle připraveného plánu, neboť poskytuje instalační četě navigaci na místo činu a průběžné sledování plnění denního úkolu.
Jak probíhá instalace
Krok 1.
Senzory se prostřednictvím jádrového vývrtu o průměru 100 mm osazují pod povrch vozovky, a to do hloubky 150 mm.
Krok 2.
Jádrový vývrt do vozovky se vysuší tak, aby v něm nestála voda.
Krok 3.
Dno vývrtu se podsype křemičitým pískem a do vývrtu se vloží senzor šipkou ve směru jízdy.
Krok 4.
Usazený senzor se dále obsype a zcela zasype pískem tak, že nad písek ční jen hrot senzoru a písek se prsty zhutní.
Krok 5.
Hrana vývrtu se očistí od písku tak, aby následně aplikovaná studená asfaltová směs přilnula k hraně vývrtu v tloušťce min 15 mm.